۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

محاصره منازل اعدام شدگان توسط نیروهای امنیتی رژیم


گزارش دریافتی : نیروهای امنیتی رژیم جمهوری اسلامی، منازل ‌زندانیان سیاسی اعدام شده ‌در 19 اردیبهشت را ‌محاصره‌ کرده،‌ و به ‌آنها هشدار داده‌اند، که‌ حق برگزاری هیچ مراسمی را برای فرزندانشان ندارند.
خبرهای رسیده حاکی از آن است که منازل خانواده های دستگیرشدگان ، در محاصره ی نیروهای امنیتی قرار دارد، مردم و بستگان اعدام شدگان، اجازه ورود به این منازل را نداشته‌ و با ممانعت نیروهای رژیم روبرو می شوند.
بنا به‌ این گزارش، نیروهای امنیتی در ماکو ، با استقرار در تپه‌ای مشرف به منزل شیرین علم هولی و همچنین کوچه‌ی آنها، رفت و آمد ها را کنترل کرده‌ و هر چند ساعت یک بار، اقدام به تفتیش منزل نامبرده‌ میکنند. این نیروها با حمله به خانه شیرین، با اجبار و ضرب و شتم ، زنان عزادار را بیرون کرده و درب خانه را می بندند. همچنین در شهر کامیاران و سنه‌، منازل فرزاد کمانگر، فرهاد وکیلی و علی حیدریان، به ‌محاصره‌ نیروهای امنیتی در آمده ‌است. نیروهای امنیتی رفت و آمدها به ‌این منازل را تحت نظر گرفته‌اند. این در حالیست که ‌با وجود کنترل و فشار نیروهای سرکوبگر رژیم، مردم، گروه گروه به‌ منزل ‌اعدام شدگان رفته ‌و با خانواده و بستگان ‌آنان، ابراز همدردی می نمایند
گزارش ارسالی بینندگان از نوروز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر