۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه


بیانیه ی سازمان ضد اعدام کردستان : شهدای " یکشنبه سیاه " آتشی برافروختند که به این زودی ها فروکش نخواهد کرد. این آتش از نوع انقلاب است چرا که کالبد پیکار را جان تازه ای بخشیده است. باید بر این آتش دمید و شعله های آن را جاودان ساخت. آتش شهدای یکشنبه ی سیاه است که پیکره ی رژیم اسلامی را می سوزاند و به خاکستر تبدیل می کند. این آتش، برای ما گرما بخش و برای آن ها سوزنده است.
ائتلاف و یکدستگی میان احزاب سیاسی و به تبع، همبستگی مردم کردستان تنها سوخت این آتش اند. آتشی که روشنی بخش است و ما را در انتخاب مسیر درست یاری می رساند. برای رهایی باید سوخت این آتش را تامین کرد. هزینه ی تامین آن سنگین اما لذت بخش است چرا که همه ی ما را زنجیروار به هم می رساند.
بیاییم دست در دست هم نهیم و سوخت این آتش را تامین کنیم. بیاییم به هم بپیوندیم و آزادی را برای این ملت دائم در زنجیر به ارمغان آوریم. بیاییم همه با هم چون روز پنجشنبه پیروزی را استمرار بخشیم و به سوی آرمان هایمان رهنمون شویم. بیاییم یکی شویم و به اسارت و جنگ و اعدام و زندان و شکنجه پایان دهیم. همه ی این ها آسان اما تنها با همگامی تک تک ما به حقیقت می پیوندد.
رهبران احزاب سیاسی کردستان، پاسخ درخور مردم به خواسته ی شما را روز پنجشنبه دیدید و شنیدید. دیدید که نقطه مشترک شما بر سر یک موضوع چگونه پیروزی را به همراه داشت و موج شادی را در دل های مردم جاری ساخت. دیدید که چگونه نزد عموم مردم دنیا مورد تحسین قرار گرفتیم. دیدید که اگر یکی شوید همه ی مردم با شما هستند. دیدید که وحدت شما به منزله ی توان و قدرت شماست. قطع یقین تاکنون دانسته اید که اگر با هم باشید پیروزی چه آسان است و رسیدن به رویاهایمان چه ممکن.
سازمان ضد اعدام کردستان باز هم از کلیه ی شما تقاضا دارد به هم بپیوندید. بازهم از شما درخواست می نماید اگر نمی توانید متحد شوید حداقل یا ائتلاف کنید یا یک کمیته ی مشترک تشکیل دهید. گره مشکلات مردم با دستان شما باز می شود بیایید کوتاهی نکنید و آنان را از اسارت برهانید. 

سازمان ضد اعدام کردستان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر